Bike Totaal kiest voor M2|OC na een pilot van drie maanden

Na een merkoperatie komt Bike Totaal met een nieuwe, geïntegreerde aanpak in media.

Campagnebeelden van Bike Totaal

Fietsretailer Bike Totaal, onderdeel van Dynamo Retail Group, heeft na een pilot van drie maanden gekozen om ook voor de lange termijn samen te gaan werken met media- en commercebureau M2|OC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de off- en online strategie, planning en inkoop voor media.

Nieuwe huisstijl

Dynamo Retail Group heeft afgelopen jaar zijn merken Bike Totaal en Profile ‘de Fietsspecialist’ samengebracht onder één merk met de naam Bike Totaal. Er zijn een nieuw logo en huisstijl ontwikkeld die de vitaliteit, groei en optimisme van het nieuwe Bike Totaal moeten uitdragen.

Met de koerswijziging en ambitie om te groeien, kwam er ook behoefte aan een nieuwe en geïntegreerde aanpak in media, waarbij branding en performance-media worden samengebracht.

Omnichannel

Commercieel manager Ewout Paats van Bike Totaal stelt dat de scherpere focus op de klant zichtbaar is in onder meer de verbetering van de klantreizen 'vanuit de omnichannel benadering'.

Paats: 'Dit vereist ook een marketingmix die hierop is afgestemd. Door de samenwerking met M2|OC kunnen we dit optimaal realiseren. De samenwerking in de voorbereiding naar de vernieuwde Bike Totaal-website de afgelopen maanden hebben ons het vertrouwen gegeven dat dit werkt.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie