Dille & Kamille in zee met Stroom voor media-activiteiten

Stroom wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie-, -planning en - inkoop van het retailmerk.

Dille & Kamille kiest Stroom als bureau voor zijn mediastrategie-, -planning en -inkoop. Aan Stroom de taak om dit jaar het merk Dille & Kamille te communiceren en uit te bouwen volgens een media-inzet die 'dicht bij de kern van het succesvolle retailmerk blijft'. Dille & Kamille zegt te geloven in 'natuurlijke eenvoud' en verkoopt kleinere producten en accessoires voor thuis. 

Advertentie
advertisement

Nieuwe fase

Vorig jaar ging Dille & Kamille al in zee met The Valley, dat verantwoordelijk is voor de merkactiviteiten en creatie. Aan die samenwerking verandert niets, aldus Stroom. De keuze voor Stroom als mediabureau hangt volgens het retailmerk samen met een strategische wijziging. 

Hans Geels, algemeen directeur van Dille & Kamille, zegt: 'Dille & Kamille staat aan het begin van een nieuwe fase. Door een betere merk- en performance verhouding in media en creatie te introduceren, vertellen we opnieuw ons verhaal. We willen het anders gaan doen, maar natuurlijk passend bij ons merk en onze klanten. STROOM gaat ons daarbij helpen met betrekking tot mediastrategie, planning en inkoop.'

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie