Floriade Expo 2022 kiest na mediapitch voor bureaus Candid

Stroom en Online Company aangewezen bureaus.

Floriade Expo 2022 - de wereldtuinbouwtentoonstelling die in april 2022 begint - heeft na een uitvoerige mediapitch gekozen voor Stroom en Online Company, onderdeel van Candid platform. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop. Online Company verzorgt de digitale strategie en de online performance.

Advertentie
advertisement

Growing Green Cities

'Growing Green Cities' is het thema van Floriade Expo 2022. Via dit thema presenteert Floriade in samenwerking met nationale en internationale deelnemers groene innovaties waarmee steden leuker, leefbaarder en duurzamer gemaakt kunnen worden. In 2050 woont 68 procent van de wereldbevolking in de stad, op slechts 2 procent van het totale aardoppervlak. Nationale en internationale bezoekers kunnen kennismaken met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van groen, voedsel, gezondheid en energie.

De Floriade Expo is eens in de tien jaar in Nederland. Floriade opent op 14 april 2022 voor een halfjaar zijn deuren in Almere.

Sandra Koopmans, senior marketeer Floriade Expo 2022, verwacht 'efficiënt samen te werken met Stroom en Online Company en succesvol de gepresenteerde mediastrategie te gaan verwezenlijken'.

Saskia Wagenmakers, chief client officer Candid: 'Als T-shaped organisatie hebben we voor Floriade Expo 2022 een crossmediaal klantenteam gebouwd waarmee we een volledig geïntegreerde aanpak neer konden leggen.'

Advertentie