G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest

Het Amsterdamse bureau ontwikkelt nieuw Tiktok-kanaal voor het denimmerk.

G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest

G-Star kiest social creative agency Hammerfest. Het Amsterdamse bureau lanceert het nieuwe Tiktok-kanaal voor het Nederlandse modemerk. De fashionketen is niet onbekend op het social mediaplatform en zag een eigen ‘Hardoce Denim’-kanaal als een stap voorwaarts om volledig onderdeel te worden van de Tiktok-cultuur.

Advertentie
advertisement

Bij de cultuur blijven

Guy Lokhoff, co-founder & creative director bij Hammerfest wil de grenzen opzoeken: ‘Tiktok geeft creativiteit en authenticiteit een podium, en ontwikkelt razendsnel. Voor een merk als G-Star Raw is het logisch om de rauwheid van het platform te verbinden met de rauwheid van het merk. We pakken bestaande Tiktok trends en maken ze G-Star door ze next level uit te voeren. Door samen te werken met de makers en het platform zelf zorgen we ervoor dat we dicht bij de cultuur blijven en tegelijkertijd de grenzen opzoeken.’

G-Star Tiktok-video's

G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest - Tiktok
G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest - Tiktok
G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest - Tiktok

Tiktik-influencers

De eerste influencersamenwerking op het nieuw kanaal is gestart met de vijf bekende Tiktokkers: @indigojael, @vincentvianen, @ninaschotpoortxx, @yooitskeanu en @marthwubbles.

Lees ook:

Credits

Strategy and Concept: Hammerfest 

Production: Vigics (Director: Fergus Riem Vis, DOP: Daan Bothof) & Hammerfest 

Client: G-Star RAW, Tessa Bruijns, Mary-Jane Wright

Plaats als eerste een reactie

Advertentie