Premium

Home-oprichters starten influencermarketing-bureau Combo

Noushin Shirzadi gaat het 'zusterbureau' leiden.

V.l.n.r.: Baba Touré, Noushin Shirzadi, Guy Lokhoff

Baba Touré en Guy Lokhoff zijn het nieuwe influencermarketing-bureau Combo gestart. Combo biedt naar eigen zeggen 'de volledige scope van influencermarketing anno 2024' en ontwikkelt in die hoedanigheid strategieën voor merken 'op een cultureel relevante manier'.

Noushin Shirzadi is aangesteld als managing director van Combo. Zij komt van Oona Agency, waar ze als business director werkte. Ze startte haar carrière bij Hearst als marketeer voor verschillende mediamerken. 

Combo moeten worden gezien als zusterbureau van social media-bureau Home (voorheen Hammerfest), waar Touré en Lokhoff ook oprichters van zijn. Bij het bureau werken nu naast Shirzadi slechts twee werknemers en enkele freelancers. Bij Home werken 42 mensen, met sinds vorig jaar Annelotte Pera aan het roer. Touré en Lokhoff blijven als oprichters en aandeelhouders betrokken in de operatie van beide bureaus, gevestigd in hetzelfde kantoor in Amsterdam. 

Gezamenlijke klanten

Zodoende werkt Combo voor gezamenlijke klanten als Zeekr, Slachtofferhulp en Rookvrije Generatie. De focus ligt, net als bij Home, op zowel commerciële als maatschappelijke klanten, aldus Baba Touré. 'Gedreven door dezelfde missie en kernwaarden als die van Home, maar met een eigen propositie, organisatie en portfolio.'

Touré: 'We merkten bij Home dat er behoefte was aan een partij die handelt vanuit maatschappelijke waarden en de volledige focus legt op influencermarketing als specialisme. Deze wereld is volop in ontwikkeling en we geloven in de toekomst ervan. Daarom hebben we besloten om Combo op te richten.'

Noushin Shirzadi: 'Community is het nieuwe buzzword in marketing. Dat juich ik toe, mits er transparant en vanuit ethische waarden wordt gehandeld. It's a two way street. Mijn advies aan de marketeer van vandaag is: weet tegen wie je het hebt en wat diegene beweegt, voordat je met een bureau in zee gaat.'

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie