Idtv-oprichter Harry de Winter geëerd met eigen limoncello-merk

'We willen Harry en ons bedrijf op een frisse manier in het zonnetje zetten, dus dan kom je al gauw uit bij limoncello.'

De Winter krijgt zijn eigen limoncello uitgereikt uit handen van Marc Pos, creative director Idtv

Harry de Winter, bij het grote publiek vooral bekend als presentator van Wintertijd, is tevens oprichter van storytellingbureau Idtv. Om de 'zinderende creativiteit' van Idtv -sinds 1977- te vieren, presenteert het bureau zijn eigen limoncellomerk, vernoemd naar de oprichter.

De Winter (73) kreeg 'Harry's Limoncello' vorige week in het Amsterdamse restaurant Jefferson uitgereikt uit handen van Marc Pos, creative director Idtv.

Het product moet een aantal zaken die centraal staan in de filosofie van Idtv onderstrepen, zegt Pos. 'Onze focus ligt op creatief ondernemerschap. Creativiteit staat in alles wat we doen op de eerste plaats. We willen ons bedrijf op een frisse manier bij onze relaties in het zonnetje zetten, dus dan kom je al snel uit bij een eigen limoncello-merk.'

Bovendien is Idtv sinds de oprichting een storytellingbedrijf, aldus Pos. Harry's Limoncello moet laten zien dat Idtv een lange heritage kent in het maken van merkverhalen. En dat is allemaal begonnen bij het creatief ondernemerschap van Harry de Winter.

De Winter zelf zegt: 'Ik ben blij om weer even terug te zijn bij mijn kind Idtv. Dat dat zich uit in een eigen drankje, is een eervolle verrassing.’

Harry’s Limoncello is vooralsnog te verkrijgen bij restaurant Jefferson, maar Idtv spreekt de ambitie uit het product voor een breder publiek op de markt te willen brengen.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie