Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolletje brengt naast creatie ook media onder bij Havas

'De tijd van creatie voor tv-commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij’, aldus brand manager Dennis Berg.
'Bolletje brengt altijd een glimlach op het gezicht'
'Bolletje brengt altijd een glimlach op het gezicht'

Bolletje brengt zijn mediastrategie - en inkoop onder bij Havas Media. Dit wordt gedaan in een 'geïntegreerde aanpak' met Havas Lemz. De samenwerking kwam tot stand op voorzet van Havas Lemz, dat al langer creatie maakt voor het ontbijtmerk, zoals recent te zien in de campagne met bakker Daan.

Eigen aanpak

Dennis Berg, manager brand development Bolletje: 'De tijd van creatie voor tv-commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij. Ieder kanaal en iedere doelgroep heeft een eigen aanpak nodig, en dan heb je een geïntegreerd team nodig dat direct deze vertaalslag kan maken. Daarom hebben we voor een volledige samenwerking met Havas gekozen.'

Klaartje Kuypers, chief commercial officer Havas Media: 'Je krijgt altijd een glimlach op je gezicht van Bolletje. Het is echt een love brand, dat bovendien serieus investeert in het merk.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in