Jorien Serraris nieuwe brand director Lemon Scented Tea

Ook meldt het creatief bureau vijf nieuwe opdrachtgevers en verdere uitbreiding van de 'accountvloer'.

Jorien Serraris is aangesteld als de nieuwe brand director van creatief bureau Lemon Scented Tea. Ze wordt eindverantwoordelijk op 'alle accounts' en gaat 'de nieuwe accountvloer’ uitbouwen, waarbij ze wordt ondersteund door de nieuwelingen Jip de Rivecourt en Ida Renden. Het afgelopen half jaar werkte Serraris al als freelancer voor het Amsterdamse bureau. Daarvoor werkte ze onder meer voor bureaus True Ideas, Only en Branding a better world.

Serraris: 'Heerlijk om te starten bij een bureau dat zo in ontwikkeling is. Creatief werk inzetten voor merkgroei, dat is een mooi gezamenlijk doel. De eerste bureaustoelen zijn gevuld, we zijn nu op zoek naar nog meer power op account én creatie.'

Naast deze personele aanwinsten meldt Lemon Scented Tea vijf nieuwe opdrachtgevers, te weten Earthline, Innr Lighting, Econic, Dura Vermeer en het eiland Schouwen-Duiveland.

Marketinglingo

Managing director Gijsbregt Vijn: 'We zien dat steeds meer merken op zoek zijn naar een onderscheidend lange termijn-narratief. Echt binnenkomen bij mensen. Als we ‘marketinglingo' spelen, spreken we bij Lemon Scented Tea van 'een groeinarratief dat emotionele impact heeft in de gehele customer journey'. Dat hebben we de afgelopen bewezen en spreekt merken aan.'

Advertentie
advertisement
Advertentie