Kaartverkoop Adnight gestart

Na drie jaar afwezigheid opent Adnight op 14 oktober voor het eerst weer de deuren van creatieve bureaus door heel Amsterdam.

Na drie jaar afwezigheid opent Adnight dit jaar voor het eerst weer de deuren van creatieve bureaus door heel Amsterdam. Vandaag kondigt de organisatie de deelnemende bureaus aan en start de kaartverkoop.

Op 14 oktober openen ruim vijftig creatieve bureaus hun deuren om zich te presenteren aan vakgenoten, marketeers en talent. Bureaus organiseren zelf een programma dat een goede afspiegeling is van wat ze doen. Bezoekers zijn tijdens de avond vrij om de bureaus te bezoeken die zij willen.
 

Advertentie
advertisement

'Afspiegeling van wat er in de creatieve sector gebeurt'

In drie jaar kan een hoop gebeuren. 'Adnight moet altijd een afspiegeling zijn van wat er in de creatieve sector in Amsterdam gebeurt. En er gebeurde veel in de tijd dat we weg waren. Digitale bureaus maakten een enorme groeispurt mee. Labels fuseerden of kochten meer partijen op. En de hele manier van werken op kantoor is totaal veranderd. Dan is het ontzettend leuk om eindelijk weer eens binnen te kunnen kijken en zien hoe iedereen er nu bij staat' aldus Denise Willigers, mede-oprichter van Adnight.’

 

'Laagdrempelige manier om bureaus en hun mensen te ontmoeten'

'Adnight is vooral een laagdrempelige manier om bureaus en hun mensen te ontmoeten. Dat is waardevol in een tijd waarin de war on talent in alle hevigheid woedt. En het is een mooie gelegenheid als je als marketeer makkelijk op de hoogte wil blijven van bureaus en hun expertises. We merken dat er veel behoefte is aan samen over het vak praten na zoveel tijd achter een bureau thuis.' zegt Wybe Sallows, mede-oprichter.

 

De deelnemende bureaus dit jaar:

&.Agency, 180 Amsterdam, 72andSunny, A Bigger Circle, Accenture Song, Adventure Club, Alfred, Amp.Amsterdam, AnalogFolk, Audentity, Boomerang, BUCK, code d'azur, De Speld, DentsuACHTUNG!, DEPT® Amsterdam, Digital Natives, Dorst & Lesser, Fama Volat, FLIRT Creativity, Gardeners, Havas + Lemz Impact Village, HERC the agency, Higuita, INDIE Amsterdam, iO, Kingdom of Something, Kult&Ace, Media.Monks, MIX, Natwerk, Nosh Food Films, Popcorn Stories, Postoffice, Publicis Groupe, Reaktor, RocketX, TBWA\NEBOKO, Team5pm, The Mill, Towel Media, Truus, UNI_VERSE Studio, Verve, VICE Media Group, Wayne Parker Kent, We Are Era, Wenneker.amsterdam, Wieden+Kennedy Amsterdam, Wolfstreet, Woodwork, WPP Campus Amsteldok (waar industry leading experience sessies georganiseerd worden door de WPP agencies).

Adnight vindt dit jaar plaats op 14 oktober en wordt zoals elk jaar afgesloten met een samenkomen in Paradiso. Kaarten tegen early bird tarief zijn vanaf vandaag te koop op www.adnight.nl

 

Adnight

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie