Leapp mikt met Hieperdeleapp-campagne op ‘huis-tuin-en-keuken’-gebruiker

Leapp lanceert een nieuwe campagne genaamd Hieperdeleapp en start samenwerking met Qmusic.

Leapp lanceert nieuwe campagne.

Na 'vier jaar afwezigheid op massamedia' heeft de zogenoemd Refurbished Apple-specialist Leapp gekozen voor een samenwerking met Qmusic, waar de radiospot de komende weken 'verspreid over de hele dag' te horen zal zijn. Ook wordt de spot op Spotify gedraaid, zet Leapp videoadvertenties in en wordt de campagne, ontwikkeld door het relatief jonge bureau Studio Friet uit Heesch (Noord-Brabant), uitgerold op YouTube en Facebook. Refurbished is het Engelse woord voor 'gereviseerd', een term die door IT'ers wordt gebruikt voor producten die ná gebruik worden gecontroleerd en zo nodig gerepareerd.

Binnen de strategie moet Qmusic voor het massabereik zorgen, aldus Leapp. De radiozender weet volgens Leapp het hart van zijn doelgroep, namelijk vrouwen tussen 25 en 55 jaar, goed te bereiken. De overige genoemde kanalen dienen als 'ondersteunend'.

De huis-tuin-en-keuken-gebruiker

De boodschap van de campagne is optimistisch te noemen, gezien de ietwat lollige woordspeling Hieperdeleapp. Het concept draait om 'alledaagse situaties waarin iets misgaat', ofwel momenten waarop de refurbished MacBooks van Leapp uitkomst bieden. 'Geen machines met torenhoge prijskaartjes, maar betaalbare devices die het best tot hun recht komen voor de huis-tuin-en-keuken-gebruiker. Met confetti en een feesttoeter wordt de premisse van de reclame ingeleid', aldus Leapp.

Beluister de radiospot hieronder:

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie