Melkunie kiest na pitch voor N=5

Melkunie heeft na een pitch gekozen voor N=5 als nieuw bureau voor zijn hele merkportfolio.

Melkunie gaat met N=5 samenwerken aan een nieuwe merkplatform dat het moedermerk en de submerken Komende tijd zullen zij samen werken aan een stevig brand platform dat het moedermerk en de submerken Protein en Breaker met elkaar verbindt. Vanuit het platform worden nieuwe concepten gelanceerd en wordt gewerkt aan afzonderlijke campagnes voor de submerken. 

Advertentie
advertisement

Iconisch merk

Volgens Martijn van Amersfoort, senior brand manager Melkunie is N=5 gekozen op basis van strategische denkkracht en creatieve kwaliteit. ‘Tijdens de pitch hebben ze samen met ons gezocht naar de beste route, waarbij ze ons ook durfden te challengen op reeds gemaakte keuzes. Daarnaast was er sprake van een goede chemie. Wat natuurlijk niet onbelangrijk is.’

Melkunie is een iconisch Nederlands zuivelmerk dat werd opgericht in 1872. Het merk werd bekend bij het Nederlands publiek door de campagne met Peer Mascini en de pay-off ‘Al het goeie komt van Melkunie koeien’. Het merk werd in 2001 van de markt gehaald en in 2012 geherintroduceerd.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie