Overslaan en naar de inhoud gaan

Melkunie kiest na pitch voor N=5

Melkunie heeft na een pitch gekozen voor N=5 als nieuw bureau voor zijn hele merkportfolio.
Melkunie
Melkunie

Melkunie gaat met N=5 samenwerken aan een nieuwe merkplatform dat het moedermerk en de submerken Komende tijd zullen zij samen werken aan een stevig brand platform dat het moedermerk en de submerken Protein en Breaker met elkaar verbindt. Vanuit het platform worden nieuwe concepten gelanceerd en wordt gewerkt aan afzonderlijke campagnes voor de submerken. 

related partner content for mobile comes here

Iconisch merk

Volgens Martijn van Amersfoort, senior brand manager Melkunie is N=5 gekozen op basis van strategische denkkracht en creatieve kwaliteit. ‘Tijdens de pitch hebben ze samen met ons gezocht naar de beste route, waarbij ze ons ook durfden te challengen op reeds gemaakte keuzes. Daarnaast was er sprake van een goede chemie. Wat natuurlijk niet onbelangrijk is.’

Melkunie is een iconisch Nederlands zuivelmerk dat werd opgericht in 1872. Het merk werd bekend bij het Nederlands publiek door de campagne met Peer Mascini en de pay-off ‘Al het goeie komt van Melkunie koeien’. Het merk werd in 2001 van de markt gehaald en in 2012 geherintroduceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in