Premium

PR-accounts: nieuw werk voor Marcommit, PDR en Wisse, Het PR Bureau, Goodday en Blyde

Twee keer erg duurzaam, luxe cruises, een nieuw bureau voor automotive en een zakelijk verzendplatform voor ec-commerce.

Foto uit newsroom Seabourn waarvoor Het PR Bureau aan de slag gaat

B-corps onder elkaar: Blyde aan de slag voor Lemonade

Blyde, het eerste Nederlandse PR-bureau met een B-Corp certificaat, gaat het Nederlandse publiek kennis laten maken met de innovatieve verzekeringspartij Lemonade, dat oop zijn beurt de eerste B-Corp-verzekeraar in de Benelux is. Lemonade zegt transparant te werken, staat voor ‘extreem gebruikersgemak’ en snelheid en wil sociale impact hebben met een jaarlijkse ‘Giveback’.

Deense duurzame investeerder Obton kiest voor Goodday

De Deense investeringsmaatschappij in duurzame energie Obton heeft Goodday gekozen als strategisch en creatief bureau voor Nederland. Het internationaal opererende bedrijf financiert, ontwikkelt en beheert van zonneparken en zonnedaken, ook in Nederland. Goodday heeft Obton inmiddels al ondersteund met een activatiecampagne voor het onlangs geopende zonnepark Aadijk in Almelo en een PR-campagne voor de plaatsing van een zonnedak op Business Park Aviolanda in Woensdrecht. 

Het PR Bureau aan boord bij Seabourn

Het PR Bureau gaat de PR en merkcommunicatie voor ultra-luxe cruisemaatschappij Seabourn doen. Het bureau komt te werken voor het Nederlandse kantoor van de rederij in Rotterdam. Seaborn is onderdeel van Carnival Corporation, dat ook de Holland America Line voert, waarvoor Het PR Bureau al langer werkzaam is.

PDR en Wisse Kommunikatie starten samen Automotive Campus in Helmond een nieuw bureau

Edese PR-bureau PDR en Wisse Kommunikatie uit Arnhem hebben in samenwerking met de Automotive Campus in Helmond een nieuw communicatiebureau opgezet: PRMTR, uit te spreken als promotor. Het bureau houdt zich bezig met de automotive industrie en mobiliteit. PRMTR ondersteunt niet alleen de partners in het Helmondse netwerk met PR, communicatie en marketing, maar het bureau biedt zijn diensten ook aan andere organisaties en bedrijven in de mobiliteitssector aan.

Dankzij de vestiging van PDR in Haag, de vestiging van Wisse Kommunikatie in Brussel, en de wereldwijde Worldcom PR Groep kan PRMTR zijn klanten ook ondersteunen bij lobbywerkzaamheden en internationale communicatie.

Wuunder kiest Marcommit voor PR

Wuunder, het zakelijke platform voor wereldwijde verzendingen, gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. Wuunder biedt een platform dat e-commerce-bedrijven helpt met alle vormen van transport. De belangrijkste doelstelling van Wuunder is het vergroten van de naamsbekendheid op de Nederlandse markt. Alhoewel Wuunder zeker geen onbekende is in de markt, zoekt het bedrijf met de PR-aanpak van Marcommit voor het eerst in zijn bestaan bewust de Nederlandse media op.

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie