Sportmerk On kiest voor Gardeners

Bureau gaat werken voor de Nederlandse en Belgische markt.

Het Zwitserse sportmerk On kiest voor Gardeners als bureau voor de Nederlandse en Belgische markt. De samenwerking is inmiddels begonnen met een pr-activatie rondom de lancering van de nieuwste hardloopschoen: de Cloudmonster 2. Gardeners gaat het hele jaar aandacht creëren voor het merk, met onder meer creatieve (pr-)campagnes en consumentenactivaties.

Volgens Laura van der Heiden, marketing lead BeNe bij On, sluiten de kernwaarden 'naadloos aan bij die van Gardeners'. 'Als duurzaam sportmerk staat doing good hoog in ons vaandel. We zijn met On een mooie groei aan het doormaken en willen - na het succes van de lancering van de Cloudmonster 2 - samen met Gardeners bouwen aan een sterke merkpositie voor On in Nederland en België.'

On is veertien jaar geleden ontstaan in de Zwitserse Alpen met het doel om de beleving van hardlopen revolutionair te veranderen met de belofte: run on clouds. Het merk is aanwezig in zestig verschillende landen. 

Cloudmonster 2 campagne

De Cloudmonster 2 werd gelanceerd met een grootschalige wereldwijde campagne. Dj-producers en neurowetenschappers creëerden voor de campagne samen een muziekmix die aansluit op de pasfrequentie en zo moet helpen efficiënter te rennen. Gardeners bracht de ‘On Energy Run’ naar Nederland: een party on the run met dj L'Atelier die tijdens het rennen live een set draait op basis van deze soundtrack. Na een editie voor media en influencers kunnen ook consumenten op 5 april de Energy Run van On ervaren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie