Storyblok deelt marketingbudget uit aan aangesloten digitale bureaus

Het content management systeem stelt 1,5 miljoen euro ter beschikking. Bureaus kunnen het besteden aan marketingactiviteiten.

De twee oprichters van Storyblok

Storyblok, een headless content management systeem (CMS) voor marketeers en ontwikkelaars, start een partnerfonds met een budget van 1,5 miljoen euro. Bureaupartners van Storyblok kunnen aanspraak maken op een deel van het geld om sneller te groeien en co-marketingactiviteiten op te zetten. 

Die marketingactiviteiten kunnen weer bijdragen aan meer bekendheid van Storyblok - dat concurrentie ervaart van andere CMS-oplossingen.

Vijfduizend euro per partner

Storyblok verdeelt de 1,5 miljoen euro over Certified Partners over de hele wereld. In Nederland zijn dat onder meer Passionate People, TwentySeven, Story of AMS en Your Majesty. Dergelijke bureaus krijgen allemaal vijfduizend euro om hun samenwerking met Storyblok uit te lichten. Dat kan via guerillamarketing, advertentiecampagnes, een evenement of een nadere vorm. 

Certified Partners kunnen tot 10 september ook vrijwillig meedoen aan een competitie om het creatiefste co-marketingidee in te dienen. Winnaars krijgen tienduizend in plaats van vijfduizend euro marketingbudget. 

'Samen meer verhalen vertellen'

'We hebben zoveel geweldige marketinginitiatieven rond Storyblok gezien die onze partners in staat stelden te groeien,' meldt Thomas Peham, vice president marketing bij Storyblok. 'Met het €1,5 miljoen partnerfonds willen we onze partners niet alleen helpen met apart marketingbudget, maar ook met hen samenwerken om meer verhalen te vertellen terwijl we samen de toekomst van digital storytelling vormgeven.'

Het CMS van Storyblok is geschikt voor kleinere en grotere organisaties. Onder meer Renault, Adidas en Marc O'Polo gebruiken de software, afkomstig uit Oostenrijk. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie