Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes lanceert wereldwijde campagne voor Lenovo-laptops

Twee jaar geleden werkte Lenovo ook al samen met het Nederlandse bureau, ook voor laptops. Die samenwerking zetten de merken voort.
Lenovo laptop Superheroes
© Afbeelding: aangeleverd
Lenovo laptop Superheroes
© Afbeelding: aangeleverd

Lenovo lanceert in vijftien landen verspreid over de wereld een nieuwe merkcampagne gericht op zijn Yoga Slim-laptops. De campagne is ontwikkeld door het onafhankelijke bureau SuperHeroes Amsterdam in samenwerking met het bureau in New York City en is zichtbaar in Noord-Amerika, Brazilië, India, Europa en Zuidoost-Azië. Met de slogan 'Just Be You' wil Lenovo zijn nieuwe laptops aanprijzen voor productief gebruik en entertainment. 

related partner content for mobile comes here

De muziek in de campagne komt van Lady Bri ('Do what I do'), verzorgd door MassiveMusic. Een remix van het nummer wordt gebruikt voor de campagne op TikTok en Instagram. 

Vervolg op eerdere samenwerking

SuperHeroes en Lenovo zijn geen onbekenden voor elkaar. Twee jaar geleden ontwikkelde het Amsterdamse bureau de campagne 'For All of Us' voor Lenovo's Yoga-laptops. SuperHeroes won het account destijds na een internationale pitch. Adformatie publiceerde een interview met Lenovo's marketingdirecteur over het sub-brand Yoga en de reclame-ambities.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in