Van Gogh Museum kiest na pitch voor Zuiver Group

Het bureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop.

Foto: Jan Kees Steenman

Het Van Gogh Museum heeft na een intensief pitchtraject gekozen voor Zuiver Group. Het bureau is hiermee verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop.

De keuze voor Zuiver Group was unaniem en gebaseerd op de betrokkenheid van het pitchteam, de strategische keuzes en kritische kijk op de werkwijze.

‘In Zuiver Group vinden wij een strategische partner die ons met zijn handen-uit-de-mouwen-mentaliteit kan helpen om op een verbindende en verrassende wijze nieuwe en bestaande doelgroepen effectief te bereiken', zegt Corinne Jongh, hoofd brand bij Van Gogh Museum. 

De samenwerking begint direct met advies voor de merkcampagne en een campagne voor de tentoonstelling 'Matthew Wong | Vincent van Gogh: Painting as a Last Resort' die vanaf 1 maart in het museum te zien is. In een massamediale campagne wordt de nog voor vele Nederlanders onbekende Matthew Wong geïntroduceerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie