Premium

VodafoneZiggo houdt bureau-oriëntatie voor zowel creatie als media

Hoewel er al pitches zouden lopen, spreekt VodafoneZiggo zelf van een 'verkennende fase'.

ANP

VodafoneZiggo bevestigt dat het momenteel de markt ‘onderzoekt’. Woordvoerster Alexis van Liebergen: ‘Dat doen wij op het gebied van samenwerkingen in marketing en communicatie. Wij willen een optimale klantbeleving geven en marketing en communicatie optimaal integreren in onze organisatie.’

Van Liebergen zegt dat het nog slechts om een verkennende fase gaat. Maar ingewijden melden dat er inmiddels al volop gepitcht wordt.

Advertentie
advertisement

Meerdere bureaus

Vodafone en Ziggo rondden vorig jaar hun fusie op de Nederlandse markt af en gingen samen als VodafoneZiggo. Wel werkten beide merken nu nog gescheiden met verschillende bureaus.

Vodafone is op creatief gebied klant bij (onder meer) TBWA\Neboko en DDB & Tribal Amsterdam. Ziggo werkt met J. Walter Thompson Amsterdam.

Voor media is Wavemaker het bureau van Vodafone en OMD van Ziggo. Het is niet bekend of ZiggoVodafone het account wil consolideren bij één of twee bureau

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie