VPRO kiest voor Herc, wil ‘nieuwe generaties’ aanspreken

Een droomklant, aldus het Ace-bureau. De laatste campagne van de omroep dateert van 2016.

Herc aan de slag voor VPRO

VPRO heeft creatief bureau Herc gekozen voor de ontwikkeling van zijn nieuwe merk- en activatiecampagne. Er ging geen pitch, maar een 'strategische sessie' aan de keuze vooraf. Doel is om met de campagne 'nieuwe generaties' aan te spreken.

Wanneer de nieuwe campagne het daglicht ziet, is niet bekend. De laatste campagne van de omroep genaamd 'Sponsor van de vooruitgang' dateert van 2016.

Diederik Hoekstra, hoofd publiek & marketing VPRO: 'We zien ernaar uit samen met Herc de jongere, digital-first generatie te betrekken bij het gedachtegoed van de VPRO.'

Herc-oprichter Emilio de Haan spreekt van een 'droomklant'. 'Ze geven ruimte aan onorthodoxe ideeën, experiment en talentvolle, jonge makers.'

Vorige maand werd bekend dat Margriet de Kroon is opgestapt als managing director van Herc, dat onderdeel is van Ace. De Kroon is opgevolgd door Clare Pickens.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie