Aldi richt zich met nieuwe campagne op het prijsbewuste Oranjelegioen

Volgens de discounter wordt het een Oranje-zomer waarin heel Nederland massaal op de bank zit of staat.

Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen
Indie

Discounter Aldi lanceert de Oranje-campagne: 'Samen op de banken voor Oranje?! Natuurlijk wel.' Met het Eurovisie Songfestival, het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Zomerspelen in het vooruitschiet verwacht Aldi dat het een Oranje-zomer waarin heel Nederland massaal op de bank zit of staat om de Nederlandse equipes aan te moedigen. 

De Duitse grootgrutter verkondigt dat het voor een paar euro alles te bieden heeft om de prijsbewuste oranje-klant zorgeloos feest te laten vieren, inclusief een outfit. De campagne is ontwikkeld door Indie.

Wij-gevoel versterken

In de eerste Oranje-commercial ooit van de discounter zijn het volgens Aldi de eigen medewerkers die de hoofdrol spelen.

Luca Bade, marketing manager campagnes bij Aldi in Nederland vertelt dat de commercial bij moet dragen aan het wij-gevoel dat in het land heerst wanneer Nederland massaal achter Oranje staat. ‘Juist dát gevoel is er altijd bij medewerkers van Aldi. We zijn er trots op samen voor Aldi te werken.’ 

De commercial Samen op de banken voor Oranje?! Natuurlijk wel.

Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie