Nieuwe arbeidsmarktcampagne moet 'trots van kappers' laten zien

De campagne, door het Rotterdamse bureau Rauwcc, is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen diverse partijen uit het kappersvak. 

Echte kapper aan het woord.

De Nederlandse kappersbranche presenteert de campagne 'Ik ben kapper', die moet laten zien hoe 'creatief, sociaal en divers' het kappersvak is. Het gaat om een samenwerkingsverband van diverse partners, waaronder de Algemene Nederlandse Kappers Organisatie (ANKO), de Nederlandse Kappersakademie en kapperketens als Kinki Kappers en Hizi Hair.

Echte kappers

Met de arbeidsmarktcampagne willen deze partijen de trots onder de huidige kappers voor het voetlicht brengen en daarnaast 'de kappers van de toekomst' inspireren om voor dit vak te kiezen. De hoofdrolspelers in de campagne zijn zes echte kappers, die vanuit verschillende perspectieven de veelzijdigheid van het kappersvak tonen. 

De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse reclamebureau Rauwcc, wordt uitgerold in online video en op social media. Rauwcc, dat zich afficheert als 'het Rotterdamste bureau' ter wereld, werkt met zo'n twintig mensen voor opdrachtgevers als 
Transport en Logistiek Nederland, Sportbedrijf Rotterdam en KVL Inspiratie Technologie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie