‘Sterk met Campina’-campagne verder uitgebouwd met nieuwe tv-commercial

Mentale steun van de directe omgeving staat centraal met vader en zoon thema

Sterk met Campina - Vader & zoon
TBWA\NEBOKO

FrieslandCampina lanceert een tv-commercial die voortbouwt op de strategie ‘Sterk met Campina’, een centraal thema waarin sinds 2015 wordt samengewerkt met merkambassadeurs Dafne Schippers, Epke Zonderland en het NOC*NSF. Dat idee - bewegen en voeding samenbrengen - heeft volgens de zuivelgigant geleid tot groei in sales en penetratie.

In de nieuwe film geen bekende sportgezichten, maar een vader en een zoon, die ondersteund door de gevoelig jaren '70-hit Cat's in the cradle (Harry Chapin), de klassieke ontwikkeling van 'zoon wordt sterker dan vader' doormaken. Het is een verhaal over mentale steun uit de directe omgeving.

In de film zien we de jongen in gedachten vooruitblikken. Misschien wordt hij later wel net zo sterk als zijn held, zijn vader. En misschien zelfs sterker.

Advertentie
advertisement
Campina TV Commercial | Sterk met Campina 2020 | Vader en zoon

Omgeving speelt cruciale rol

‘Veel communicatie rondom sport en gezondheid is individueel terwijl we vanuit de verhalen van consumenten juist hoorden dat de omgeving vaak een cruciale rol speelt in het wel of niet volbrengen van de ambitie op gezondheid en op sportgebied daarom bouwen we ‘Sterk met Campina’ nu verder uit en staat de directe omgeving centraal’, aldus Marieke Rentmeester, brand director Campina.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Martin de Munnik
Goed, slim, alles klopt, veel emotie en eindelijk weer eens een FMCG waarvan genoten wordt. Zien eten doet eten. Dat wordt nogal eens vergeten onder andere in de nieuwe Pickwick TVC. Niemand die daar een slok thee neemt, laat staan ervan genieten.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Julius de Vries
Mooi contrast tussen de rauwe, hoekige stad en het soepele, smaakvolle product. Natuurlijk doet het nummer alles bij de zoete herinneringen in het achterhoofd. Ik overweeg het eigen merk ook te laten staan.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Debbie
Het is jammer dat het lied gaat over een vader die nooit tijd had voor zijn zoon en de zoon die opgroeit net als zijn vader en geen tijd heeft voor zijn vader. Prachtige vader-zoon relatie.....
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Daisy
Wat is de naam van de tiener jongen?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Hans
Rare reclame. Tekst van het liedje staat haaks op de intentie van makers van deze reclame. Slecht, want elke keer als ik het spotje zie irriteert mij deze fout.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Hans
Rare reclame. Tekst van het liedje staat haaks op de intentie van makers van deze reclame. Slecht, want elke keer als ik het spotje zie irriteert mij deze fout.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Mark
Idem
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Hester
Precies! Wil wel weten welk reclamebureau deze fout heeft gemaakt!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Hester
Precies! Wil wel weten welk reclamebureau deze fout heeft gemaakt!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Hester
TBWA/FONK kennelijk. Misser van zo'n groot bureau.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Roy Lapre
Ja, leuke - èn duidelijk pakkende boodschap. Maar ik heb een vraag over de locatie. Ik heb zo’n 56 geleden in Scheveningen gewoond, Zeekant heette het toen, en woon nu in Frankrijk sinds jaren. En plotseling meende ik de flats met de schuine balkons te herkennen waarvoor de vader met de zoon voetbalt. De vraag is dus, klopt ‘t wat ik zie en is de reclame location inderdaad Zeekant in Scheveningen? Alvast bedankt voor uw reactie en vriendelijke groet, Roy Lapré.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Barbara Knoester
Dat vroeg ik me ook al af, omdat ik de omgeving ook herken
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Marja
Vind het Engelse grauwe achtergrond hebben.
Maar ook vader en zoon hebben Engelse uitstraling
Komt dat nu door het liedje?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie