Cannes: Nederland 14x op shortlists maandag

Nederlandse bureaus zijn genomineerd in Digital Craft, Entertainment, Entertainment for Music, Entertainment for Sports en Glass.

De Nederlandse vermeldingen per categorie:

Digital Craft

3x: Snelweg Sprookjes van Volkswagen – ACHTUNG!mcgarrybowen Amsterdam en Kraftwerk (Isobar)
Adidas Speedfactory – 6 City Activation – Adidas – Adidas Amsterdam/RESN



Entertainment
2x: Rembrandt Tutorials – ING – J. Walter Thompson Amsterdam

Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
 


Entertainment for Music
2x Pharos AR by Childish Gambino – Childish Gambino – Google San Francisco/MediaMonks/Unity Technologies San Francisco

The best in you – Wehkamp -
ACHTUNG!mcgarrybowen Amsterdam en Sizzer.



Entertainment for Sports
2x Awaken the phantom – film – Nike Football – Wieden + Kennedy Amsterdam

Run for the oceans -Adidas – TBWA\Neboko



Glass Lions
Just do it – Caster Semenya – Nike South Africa – Wieden + Kennedy Amsterdam


Nederland haalde de Industry Craft Lions, Innovation en Titanium shortlist niet.


J.Walter Thompson Amsterdam
J.Walter Thompson Amsterdam staat nog eens elf maal op de shortlists van gisteren en vandaag. De inzender is Wunderman Thompson en de 
campagne is samen met JWT India ontwikkeld voor fotograaf Jimmy Nelson en zijn foundation. De Blink-campagne is 6x genomineerd in Industry Craft, 1x in Film Craft en 1x in Outdoor.

MediaMonks
MediaMonks heeft voor zijn werk voor The Uncensored Playlist van Reporters Without Borders Germany in samenwerking met DDB Berlin de Titanium shortlist en 2x de Entertainment shortlist gehaald. Ook staat MediaMonks 2x op de Entertainment shortlist voor Pharos AR by Chlidish Gambino, 1x op Entertainment for Sports voor New Balance: The Runaway Pub en 1x voor Adidas - Run for the Oceans in Entertainment for Sports.

Zondag werden de eerste shortlists bekendgemaakt. Nederland stond er acht keer op.
 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie