Christina Aguilera en hiphopster Latto volgen Katy Perry op bij Thuisbezorgd.nl

Nieuwe track is een mix van hiphop en opera. Campagne is afkomstig van McCann London.

Christina Aguilera en Latto

Thuisbezorgd.nl komt met een vervolg op de succesvolle campagne ‘Zei d’r iemand’. Popicoon Christina Aguilera en de opkomende hiphopster Latto nemen de plaats in van Katy Perry in.

Het is de eerste keer dat Thuisbezorgd.nl twee verschillende artiesten en muziekgenres - opera en hiphop – samenbrengt in één mondiale campagne. 

Het nieuwe duo bouwt voort op het wereldwijde succes van eerdere samenwerkingen met Snoop Dogg en Katy Perry.

Barokstijl

Aguilera en Latto moeten Thuisbezorgd.nl op een nieuwe manier tot leven brengen en laten zien dat het voorziet in lekkere trek, van alledaagse boodschappen tot verfijnde sushi en gyoza.

De tv-commercial is gemaakt door McCann London en begint met de hoofdpersonen gekleed in barokstijl als koninginnen van de opera. Ze krijgen een scala aan hun favoriete eten aangeboden krijgen, waaronder taco's, poké bowls en verse Thaise salade, terwijl er een uitgebreide choreografie om hen heen wordt opgevoerd.

‘De samenwerking met Katy Perry, heeft voor ons ‘zei d’r iemand’ op ongekende wijze op de kaart gezet’, zegt Nikita Lensink, verantwoordelijk voor marketing bij Thuisbezorgd.nl. ‘De verrassende mix van Christina Aguilera en Latto is onverwacht en versterkt daarmee de boodschap dat je versteld kunt staan van de selectie en kwaliteit die verkrijgbaar is bij Thuisbezorgd.nl.’

Regie en choreografie

De nieuwe video is geregisseerd door Dave Meyers, de man achter videoclips als Kendrick Lamar's 'Humble', Taylor Swift's 'Me!' en meer recent 'Gorilla' voor Little Simz.

De choreografie is van de hand van de legendarische hiphopchoreograaf Hi-Hat, die heeft gewerkt met onder andere Rihanna en Jay-Z.

De nieuwe wereldwijde campagne, met als hoofdelement de 60’ video, wordt uitgezonden op tv, OOH, DOOH, bioscoop, sociale media en radio, inclusief op maat gemaakte content gecreëerd door Dept die de campagne over het digitale landschap uitstrekt. De campagne wordt uitgerold over meerdere markten in Europa, Groot-Brittannië, Canada en Australië.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie