Crocs wil met Hey Honey Europa veroveren

Campagneboodschap ‘Come as You Are’ zal na de VS ook ons op Crocs moeten krijgen.

Crocs heeft de creatieven van Hey Honey na een pitch aangesteld als bureau voor de Europese markt. Hey Honey, dat pas twee jaar bestaat en gevestigd is in Amsterdam en Londen, zal sociaal-creatief actief zijn binnen de grootste Europese markten van Crocs: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. 

Volgens de nieuwe marketing director van Crocs Europe Yann Le Bozec, onderscheidt Hey Honey zich door haar ervaring in de creatie van cultureel relevante content binnen emea-markten. 'Bovendien kwam het bureau met een aantal innovatieve creatieve ideeën waarmee onze campagneboodschap ‘Come as You Are’ in heel Europa gehoord zal worden.'

Advertentie
advertisement

De Come as You Are-campagne heeft in de voorbije vier jaar samenwerking opgeleverd met invloedrijke rappers, acteurs en andere boegbeelden. Allemaal dragen ze de boodschap uit dat iedereen comfortabel in zijn of haar schoenen moet kunnen staan. 

Chris Adams, de ceo van Hey Honey: 'Crocs’ campagne heeft een belangrijke boodschap die via alle sociale media kan worden uitgedragen: iedereen moet zichzelf kunnen zijn. Op de Amerikaanse markt is dat een groot succes. We vinden het een ontzettend spannende missie om dit ook in Europa te realiseren.'

Plaats als eerste een reactie

Advertentie