Danerolles kiest Bombilate om nieuwe merkcampagne te ontwikkelen

Stacey Rookuizen, oprichter Bombilate: ‘Het wordt een heel tv-programma, maar dan samengeperst in 60-seconden tv-commercials.’

Bombilate: 'Danerolles' Verbinding Verbroken wordt een heel tv-programma'

Vers deegmerk Danerolles kiest voor Bombilate van Stacey Rookhuizen. Het televisie-voor-merken-bureau krijgt de opdracht om de nieuwe merkcampagne te ontwikkelen. De titel van de campagne is al bekend gemaakt: ‘Verbinding Verbroken’. Volgens Rookhuizen betreft het ‘eigenlijk een heel tv-programma, maar dan samengeperst in 60-seconden tv-commercials.’

Advertentie
advertisement

Campagneconcept

Rookhuizen legt uit dat er in elke aflevering van Verbinding Verbroken twee of meerdere mensen samengebracht worden die, natuurlijk aan een mooi gedekte tafel, om wat voor reden dan ook de verbinding met elkaar een beetje zijn kwijtgeraakt. ‘Vanzelfsprekend brengen we dit op een authentieke, ongescripte manier in beeld. Met Bombilate gaat het altijd over echte mensen, echte verhaaltjes en echte emoties’.

Verbindingen herstellen

Piet Decuypere, ceo van Danerolles vertelt dat de twee woorden ‘Danerolles en verbinden’ sinds 1974 al onherroepelijk met elkaar verbonden zijn.

'Met onze producten brengen we al jaren miljoenen consumenten bij elkaar, rond de tafel, veelal op zondagochtend maar ook op andere momenten van de dag. Het voelde voor mij daarom ook heel natuurlijk in deze, toch nog steeds wel bijzondere, periode waarin we leven, eens iets te doen rond verbindingen die helaas verwaterd of verloren zijn.’

Danerolles croissants
Danerolles croissants

Brutaal een idee pitchen

Decuypere vervolgt dat Rookhuizen hem opbelde voor een afspraak om een idee te pitchen. ‘Haar enthousiaste brutaliteit viel gelijk in de smaak. Het was haar energie samen met enkele jeugdherinneringen die ze ophaalde die aanstekelijk werkten om Bombilate Verbinding Verbroken te laten ontwikkelen.

De serie is momenteel in productie en de verwachting is dat deze vanaf januari 2022 te zien zal zijn op de RTL-zenders, bij het programma Koffietijd en via Linda.nl. Zoekhelden is het mediabureau waarmee samengewerkt wordt. 

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie