Defensie lanceert nieuwe wervingscampagne voor technici 

De krijgsmacht wil duiden dat het werk van de technische medewerkers van essentieel belang is voor de organisatie.

Defensie lanceert nieuwe wervingscampagne voor technici 
Steam

Defensie lanceert een nieuwe employer branding-campagne om technische collegae te werven. In de commercial wordt een een ode gebracht aan de technici om te duiden dat die essentieel zijn voor het werk van Defensie. Volgens de krijgsmacht staan de spotlights nu op de defensiemedewerkers, zowel militairen als burgers, die normaal gesproken niet snel op de voorgrond treden, maar er met ‘teamwork’ voor zorgen dat het ‘bedrijf’ blijft draaien. De campagne is ontwikkeld door Steam.

Advertentie
advertisement

Uitdagen

Met de film wil Defensie een zo breed mogelijk beeld geven van het technische werk bij de krijgsmacht en de sfeer waarin deze technici werken. De film moet iedereen uitdagen met een technische achtergrond, om ook te komen werken voor de organisatie.

De wervingscommercial

Het zijn de mensen die je nooit ziet, op wie we blind vertrouwen | Commercial Defensie

Credits:

Klant: Ministerie van Defensie, Kris Manders, Lex van Engelen, Klaas Daane Bolier

Bureau: Steam

Creatie: Olger Ypma en Patrick Wijnhoven

Strategie: Jari Kloppenburg

Account: Mariska van den Belt, Esther Eulen

RTV: Cariola van Beek, Esther Eulen

Productiemaatschappij: Bonkers United - Jan Jinek

Regisseur: Michael Wong

DOP: Daan Bukman

 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie