Dit zijn de tien Gouden Loeki nominaties van het derde kwartaal

Deze tv-commercials gaan op voor de Gouden Loeki 2019.

In alfabetische volgorde:

Ben - Ben er weer - 
DDB Unlimited                                  

Hans Anders  - Nergens aan vast - N=5                         

Hartstichting - Je hart ben jij - 180 Kingsday

Heineken – Krat - Cloudfactory en Publicis

Jumbo Supermarkten - Loyalty  - Alfred International

KPN - Mobiele transitie - N=5

Ministerie VWS - Zomereenzaamheid - Publicis Groupe Nederland

Plus supermarkt - Veertje - J. Walter Thompson Amsterdam

WNF - Be one with nature - WeFilm

Ziggo Sport  - Rematch -  J. Walter Thompson

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.

De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.

Dit waren de winnaars van het eerste kwartaal.
Dit waren de winnaars van het tweede kwartaal.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Kees
Op basis van de plaatjes - nee, ik ga die filmpjes echt niet bekijken - herken ik er niet één. Dat betekent dat mijn strijd tegen reclame op tv redelijk goed werkt, al zijn er bedrijven die blijven proberen zich aan mij op te dringen, met als resultaat dat ik er niets van koop. Die staan niet in die rijtje van tien.
Wat betreft Heineken, dat wel in het rijtje staat:,ik ben geruime tijd niet meer in Sourcy-reclames ("dit programma wordt mede verpest door...") beland, ook niet in die van hun eigen bier of Amstel. Of ze echt bewust minder reclame maken, of zich maar liever een poosje koest houden vanwege het Afrika-schandaal, is mij niet bekend. Hoe dan ook, na de jarenlange Sourcy-overlast koop ik voorlopig zeker geen producten van Heineken.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Atie
Plus supermarkt veertje
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Jenny Netten
Wil wel stemmen op WNF - Be one with nature - WeFilm . Door dat er een Meisje van 11 Lilly zich inzet voor single use plastic straw naar bambo rietjes in dr horeca te kunnen veranderen dat is kracht .
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Hetwijfvanhenk
Henk is knetter. Sorry.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie