Easyjet zoekt emotionele verbinding met dromerige campagne over reisavonturen

De campagne moet kijkers inspireren om te dromen over hun volgende reisavonturen met Easyjet.

Easyjet

Luchtvaartmaatschappij Easyjet maakt een campagne die door heel Europa wordt uitgerold. Met de film wil Easyjet emotionele verdieping met het merk realiseren.

Advertentie

Deze positionering moet een bijdrage leveren aan de verdere groei van Easyjet in Europa, verklaart Lis Blair, chief marketing officer bij Easyjet. ‘Met meer dan 1.000 routes kunnen onze klanten veel mooie belevenissen meemaken. Dit hebben we vertaald in een emotioneel en creatief concept, waardoor we klanten willen inspireren met ons te reizen binnen Europa.’

Boven de wolken

De film toont een vliegtuig boven de wolken en neemt de kijker mee langs de verschillende reisfantasieën van de passagiers aan boord. Op de achtergrond klinkt de soundtrack 'Dreams' van Cat Power. De film eindigt met een zon die ondergaat, waarbij verschillende facetten van het Europese landschap is te zien. De muziek en beelden zorgen voor een dromerige sfeer.  

De mediaplanning en -inkoop wordt verzorgd door het bureau OMD. Het bureau VCCP heeft de creatieve leiding over de film, die door Sacred Egg via Riff Raff Films is geschoten. De campagne wordt uitgerold via televisie, print, social media, bioscoop en outdoor. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie