Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn

Nieuwe tv-commercial van AH legt nadruk op Prijsfavorieten en Bonusaanbiedingen.

Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
TBWA\Neboko

Albert Heijn lanceert een nieuwe tv-commercial waarin het de prijzen van de Bonusaanbiedingen en Prijsfavorieten centraal stelt. De supermarktketen claimt dat aanbod van de winkelketen dagelijks ook uit 1250 topproducten bestaat die altijd een lage prijs hebben. Ilse, die probeert werk en privé gescheiden te houden, kan er in al haar enthousiasme maar niet over ophouden in de nieuwe video.

Dit is de nieuwe Albert Heijn-commercial

Bonus en Prijsfavorieten, de beste aanbiedingen en altijd lage prijzen.

Met een Bonustoevoeging deze week

Bonus tag- on wk 7

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie