Vriendin van Ilse date Barman Victor (First Dates) in nieuwe campagne Albert Heijn

De supermarktketen legt focus op Prijsfavorieten waarmee iedereen lekkere en betaalbare gerechten zou kunnen bereiden.

Vriendin van Ilse date Barman Victor van First Dates in nieuwe campagne Albert Heijn

Albert Heijn wil lekker eten voor iedereen betaalbaar en gemakkelijk maken. In de nieuwe campagne zet de supermarktketen daarom de 12 meest gegeten gerechten van Nederland centraal, zoals Bami, Boerenkool met worst, Spaghetti bolognese of een Hollandse gehaktbal. Voor ieder wat wils verwacht de Zaanse grootgrutter. Het bedrijf van shopmanager Ilse geeft daarbij aan dat de betreffende recepten allemaal te bereiden zijn met de zogenoemde Prijsfavorieten, een gerecht zou dan slechts twee Euro per persoon kosten. Prijsfavorieten zijn de producten waarvan Albert Heijn claimt dat deze altijd laag geprijsd zijn. 

Barman Victor

In de bij de campagne behorende commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko & Holy Fools, komt de vriendin van Ilse telkens op bezoek met een nieuwe vriend/date. Ze wisselt veel van vriendjes om de ware liefde te vinden, ondertussen krijgt ze ook zoveel mogelijk wisselende gerechten voorgeschoteld. Misschien vindt ze in barman Victor, bekend van het programma First Dates, uiteindelijk toch de liefde van haar leven.

Bekijk de commercial: 

Koken onder de 2,- p.p. Lekker toch.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie