Premium

Nestlé L’Atelier-moederdagbox geeft moeders liefde... en chocolade

Moederdag-campagne van luxe chocolademerk L’Atelier om moeders iets extra’s te geven is ontwikkeld door Yune.

Nestlé L'Atelier Moederdagbox-campagne
Nestlé

Luxe chocolademerk Nestlé L’Atelier lanceert speciale campagne voor Moederdag. Samen met bureau Yune is een actie opgezet om liefhebbers van de chocolade een video-ode te laten brengen aan hun moeders. Doordat Moederdag er dit jaar anders dan anders uitziet voor velen, wilde het chocolademerk van Nestlé iets speciaals brengen. Nestlé L’Atelier heeft daarom mensen via Instagram en Facebook opgeroepen om een videoboodschap voor hun moeder in te sturen en hier heeft het merk vervolgens een Moederdagcadeau van gemaakt, inclusief chocoladereep.

 

Hartverwarmende inzendingen

Volgens L’Atelier hebben 567 mensen gehoor gegeven aan de oproep op de socials terwijl er maar 50 boxen beschikbaar waren. De chocolademaker heeft de 50 meest ‘hartverwarmende’ inzendingen geselecteerd en verwerkt in een speciaal voor Moederdag ontworpen videobox. De chocolatier, die claimt dat de L’Atelier-repen een afstammeling zijn van ‘s werelds eerste melkchocoladerereep, legt uit dat bij het openen van de box de ingezonden video afspeelt. Uiteraard is de box ook voorzien van een Nestlé L’Atelier chocoladereep.

L'Atelier Moederdagbox-campagne

Iets extra's bij de campagne

De videobox wordt in aanloop naar Moederdag bij de moeders afgeleverd. L’Atelier vertelt dat ze nog iets extra’s toevoegen aan de campagne: ‘Bij zeven moeders wordt de videobox persoonlijk door het team van Yune afgeleverd, om deze moeders extra in het zonnetje te zetten. Wegens het grote aantal bijzondere inzendingen krijgen alle moeders,  van wie er een inzending is ontvangen, een Nestlé L’Atelier chocoladereep thuisgestuurd van het merk.’

Overhandiging Moederdagbox L'Atelier
Overhandiging Moederdagbox L'Atelier Yune

Mensen dichtbij brengen

‘We zijn met Yune om tafel gaan zitten omdat we voor Moederdag iets extra’s wilden doen voor alle moeders in Nederland. Ik ben blij dat we mensen op deze manier dichtbij hun moeder hebben kunnen brengen”, aldus Caroline van Wulfften Palthe, Brand Manager Nestlé L’Atelier.

L'Atelier Chocolade
L'Atelier Chocolade Nestlé

Credits:

Klant: NESTLÉ L’ATELIER

Verantwoordelijk bij klant: Caroline van Wulfften Palthe

Bureau: Yune

Account: Robert Doggers en Bente van Deventer

Productie: Malou Voskuilen

Design: Milou van den Aker en Fabian de Vries

Motion: Chuck Bekker

Camera: Bas Bakhuis

Regie: Djordy van Etten

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie