Plus roept 14 april uit tot nationale ‘Breng Je Tupperware Terug Naar Je Ouders’-dag

Het vers houden van ‘goed eten’ sluit aan bij de merkmissie. Het gebbetje is tevens de start van een Tupperware-spaaractie.

Goed eten, dat wil je vers houden
Plus

‘Goed eten, daar houden we van’, dat is de leidraad waar Plus Retail al zijn activiteiten op afstemt. Nu start de supermarkt een spaaractie voor Tupperware vershouddozen. Het motto: ‘Goed eten, dat wil je vers houden.’

De gedachte achter de ‘terugbreng-dag’ is dat bakjes waarin (vooral door ouders aan hun studerende kinderen) eten wordt meegegeven, vaak niet worden teruggegeven. Met het oog op wat free publicity wijdde Plus een klein onderzoek (N=1007) aan dit fenomeen om tot de conclusie te komen dat 50 procent van de studerende kids wel eens vergeet om de geleende dozen terug naar huis te brengen. Plus: ‘Bijna een kwart (23 procent) moet toegeven dat het zo nu en dan voorkomt dat de vershouddozen niet teruggegeven worden, maar voor eigen gebruik worden gehouden en 12 procent zegt ze zelfs af en toe kwijt te raken.’

Goed eten voor opa
Goed eten voor opa Plus Retail

#Brengzeterug

De oplossing is dus die 14e april. Plus: ‘Dé dag om alle ouders eens te bedanken voor al dat lekkers en gezonds dat ze door het jaar hebben meegegeven en meteen alle dozen die in keukenkastjes staan opgestapeld terug te brengen.’ De bijbehorende hashtag luidt: #Brengzeterug. De al genoemde spaaractie start op 21 april en loopt to 27 juli. www.plus.nl/tupperware

Het zal overigens geen toeval zijn dat vershoudbakjes van Tupperware in de meest recente commercial van Plus – waarin een kleinzoon steeds eten naar zijn opa komt brengen – ook een belangrijke rol spelen. (Zie afbeelding hierboven.)

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Christel Thomas
Beste,
Ik heb 2 potjes met deksel waarvan de potjes beginnen te kraken, de deksels zijn nog intact. Kan ik deze omruilen ?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie