Plus verder op emo-lijn met warme band tussen lieve opa en zorgzame kleinzoon

‘Goed eten’ blijft centraal staan, nu met de boodschap dat je daarmee ook goed voor elkaar zorgt.

Knuffelen met opa
Plus

Plus komt deze week met de vijfde uiting in het rijtje van emotionele commercials. Dit keer zijn de hoofdrollen voor een opgroeiende jongvolwassen kleinzoon en zijn opa. De jongen zorgt goed voor zijn grootvader door steeds bakjes eten te brengen. Geen kant en klaar-bakjes uit de supermarkt, maar zelf klaargemaakt. ‘Goed eten’ dus.

Advertentie
advertisement
Emo-opa en -kleinzoon

Gouden Loeki

Manager merk & communicatie bij Plus, Okke Wiarda, zegt dat de emotionele richting die Plus heeft gekozen duidelijk aanslaat bij het Nederlandse publiek. ‘Afgelopen jaar eindigden we met twee films bij de laatste tien van de Ster Gouden Loeki.’

Credits

PLUS Supermarkten

Manager Brand & Communication: Okke Wiarda

Marketing Manager: Esmée Blom

Campaign Manager: Marieke Lazeroms

 

J. Walter Thompson Amsterdam

Creative Partner: Bas Korsten

Creative Lead: Chris Sant, Dieuwer Bulthuis

Business Lead: Budi Gonzalez de Chaves

Senior Concept Producer: Charlene Thomas

Screen Producer: Kirsten van den Berg, Monique van Smaalen, Kiek Beljaars

 

Pink Rabbit

Director: Ismael ten Heuvel

DOP: Myrthe Mosterman

Executive Producer: Mireille Lampe & Monique van Beckhoven

Producer: Floor Schroeijers

 

MRTN

Editor: Martin Heijgelaar

 

Captcha!

Compositing: Daniël van der Kaaden

Grading: Barry Clarke

 

Amp.Amsterdam

Music: Joe Buck – The way you make time

Music Supervision: Jarl Hector

 

Studio Alfred Klaassen

Sound: Jacco Lenstra

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie