Stëlz lanceert nationale zoektocht ‘Diamond Stëlz’

De Diamond Stëlz is gelanceerd en landt 9 april op een onbekende plek op de aarde, wie kan raden waar maakt kans op de hoofdprijs.

Diamond Stëlz

Stëlz heeft deze zoektocht het leven in geroepen ter ere van het eerste festivalseizoen na de pandemie op een bijzondere manier af te trappen. De Diamond Stëlz is de ruimte ingeschoten en door middel van hints die de deelnemers ontvangen kunnen zij de locatie raden waar hij gaat landen op 9 april. Wie deze locatie raadt maakt kans op de hoofdprijs waar je een jaar lang gratis toegang krijgt tot meer dan 35 festivals met een plus 1 en een te besteden bedrag van €10.000.  

Advertentie
advertisement

ID&T Groep en This is Life Music Group

Om de winnaar toegang te bieden tot al deze festivals slaat Stëlz de handen ineen met ID&T Groep, die festivals zoals Mysteryland, Defcon.1 Weekend Festival en Awakenings organiseert, en This Is Life Music Group, die onder andere PaasPop en Solar Weekend Festival organiseert. Mede door deze samenwerkingen kan de winner dit festivalseizoen maar liefst 50 dagen op een festival staan. Martijn van Daalen is enthousiast over de samenwerking: ‘We zijn ontzettend blij dat we het leven weer kunnen vieren en dat we met de creativiteit en innovatie van het Stëlz team deze unieke Diamond Stëlz actie lanceren om zo het nu al legendarische festivalseizoen samen af te trappen’, aldus de CCO van ID&T Groep.  

Advertentie