Overslaan en naar de inhoud gaan

Schiphol gaat via TikTok op zoek naar nieuwe ‘mind your step’-stem

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
beelden TikTok-filmpje

Schiphol is al een tijdje behoorlijk actief op TikTok. Zo doet Nederlands grootste vliegveld regelmatig mee aan de nieuwste trends op TikTok, dus ze zullen vast al eens voorbij zijn gekomen op jouw For you-page. Nu is Schiphol via het social media-platform een zoektocht gestart naar de nieuwe ‘mind your step’-stemacteur, wat voor veel views en inzendingen zorgt. Want wie wilt nou niet een van Nederlands meest iconische stemmen worden?

Dit is de video van Schiphol, waar ze zelf alvast zijn gestart met de eerste audities voor een potentiële nieuwe stem. 

Een potentiële én ervaren kandidaat?

Reactie Schiphol
Reactie Schiphol

Ahmed doet ook een poging.

Samya Hafsaoui maakt dit soort video’s vaker en wordt daarom veel getagd in de comments. 
 

Nu moeten ze wel.

TikTok reactie
TikTok reactie

Gelukkig zijn ze daar ook enthousiast over deze auditie.

reactie Schiphol
reactie Schiphol

Maar probeer nu nog eens Rogier te overtreffen.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Persijn van der Jagt

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in