Thuisbezorgd.nl komt met Koningsdag-campagne met Ferry Doedens

De nationale feestdag is voor de maaltijdbezorger het grootste salesmoment van het jaar.

Thuisbezorgd.nl lanceert vandaag de derde video uit de online influencerserie met acteur Ferry Doedens. De video is onderdeel van de ‘Wat eten we vandaag’-campagne. Deze bestaat uit drie video’s die zich richten op het zogenaamde ‘diner-dilemma’.

Dit dilemma komt in de campagne in verschillende situaties tot uiting, zoals een avond op de bank, maar ook tijdens Koningsdag. Voor de maaltijdbezorger vormen Koningsnacht, Koningsdag en de dag erna het grootste salesmoment van het jaar. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met content- en influencerbureau Storyboard.

Advertentie
advertisement

Storyboard als sterke partner

‘Het is steeds lastiger om onze doelgroep via traditionele media te bereiken’, vertelt Thomas van den Hof, senior brandmanager bij Thuisbezorgd.nl. ‘Vandaar dat onze nieuwe campagne om een passende influencercampagne vraagt die naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord op de vraag ‘Wat eten we vandaag?’.’

Eerder sloegen Thuisbezorgd.nl en Storyboard al de handen ineen voor een campagne. Op nieuwjaarsdag kwamen beide partijen met een internationale campagne met Kaj Gorgels om het diverse aanbod van Thuisbezorgd.nl onder de aandacht te brengen.

Advertentie