Zo probeert de NS nieuw techtalent te werven

Code d'azur, Wanted5 en de IT-afdeling van de NS hebben samen een bijzondere wervingscampagne opgezet die start in Eindhoven.

De techTracks-arcadekast
Afbeelding: NS

De Nederlandse Spoorwegen probeert haar openstaande IT-vacatures in te vullen met een nieuwe wervingscampagne op station Eindhoven Centraal. Hier staat vanaf vandaag een arcadekast waarop reizigers verschillende games kunnen spelen. Die games zijn speciaal ontwikkeld voor de NS en zijn alleen te spelen door reizigers die kunnen coderen. Zij zien hun high score terug op het scherm en zullen - hoopt de NS - nadenken over een carrière bij de NS. 

Reizende arcadekast

De arcadekast is als eerste op Eindhoven Centraal te gebruiken en zal afreizen naar andere treinstations. De NS gaat de arcadekast ook op verschillende IT-evenementen neerzetten om techtalent te enthousiasmeren. De games zijn daarnaast te spelen op de computer en smartphone

Code d'azur en Wanted5 hebben samen met de IT-afdeling van de NS gewerkt aan de strategie, het concept, de arcadekast en de games. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie