Fitzroy trekt creative directors Marlon von Franquemont en Reinier Demeijer-Gorissen aan

Het duo volgt Joey Boeters en Nik Sluijs op die elders de kans kregen om versneld zelf te gaan ondernemen. 

Marlon Franquemont en Demeijer-Gorissen. 

Om verder te groeien en internationale merken beter te kunnen bedienen heeft bureau Fitzroy zich versterkt met het creatieve duo von Franquemont en Demeijer-Gorissen. Eerder waren zij werkzaam als (freelance) cd-team bij Wunderman Thompson Amsterdam, GUT Miami en 180 Amsterdam waar ze voor lokale en Europese klanten werkten. 

Het duo heeft elf jaar lang in Duitsland gewerkt bij bureaus als Jung von Matt, DDB Berlin, en Innocean Berlin. Daar hebben zij internationale campagnes ontwikkeld voor merken als Nikon, eBay en Hyundai. Het werk van von Franquemont en Demeijer-Gorissen is veelvuldig bekroond met nationale en internationale onderscheidingen; o.a. bij de Cannes Lions, D&AD, Webby, Eurobest en FWA. Vorig jaar werden ze nog onderscheiden met vier D&AD Pencils, een Bronzen Lion en de ADCN Members Award voor The Bookcase for Tolerance in opdracht van de Anne Frank Stichting.

Mischa Schreuder, creative partner Fitzroy: 'Wij zijn erg blij met deze versterking, omdat we steeds grotere vraagstukken krijgen van merken zoals Shimano, ANWB en Playstation. Ook meer internationale vragen. Marlon en Reinier weten als geen ander hoe zij complexe vragen simpel moeten vertalen. En met hun gevoel voor esthetiek passen ze perfect bij ons bureau. Zij volgen Joey Boeters en Nik Sluijs op die elders de kans kregen om versneld zelf te gaan ondernemen.' 
 
Marlon von Franquemont: 'De vonk sloeg over toen we de founders van Fitzroy in Cannes ontmoetten. Er was meteen een klik, persoonlijk en professioneel. Fitzroy is strategisch sterk en maakt creatief onderscheidend werk. Nu we de kans krijgen om samen te gaan werken, hebben we deze met beide handen gepakt.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie