We signaleerden op Adformatie al wat bewegingen de afgelopen tijd, hoewel het relatief rustig is aan het loopbaanfront. Zo werd Talpa-cfo Baboeram Panday voorgedragen als financieel directeur Ajax en maakte Mo Cornelisz binnen datzelfde Talpa de switch van head of growth naar director digital.
Creatieven René Verbong en Daniel te Lindert besloten vorige week verder te gaan als creatief team, terwijl Arjan Pomper nieuwe algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek. Wat gebeurt er verder?
Jaap de Bruijn na 10 jaar weg bij VGZ, wordt adviseur bij Common Eye
Jaap de Bruijn heeft zijn laptop en mobieltje ingeleverd na ‘10 geweldige jaren’. Hij vertrekt als Stakeholdermanager bij Coöperatie VGZ en start maandag als adviseur en procesbegeleider bij Common Eye.
Dit organisatieadviesbureau is gespecialiseerd in het begeleiden, adviseren en evalueren van samenwerkingen. Binnen Common Eye gaat De Bruijn zich vooral richten op strategische advisering en samenwerking op lokaal en regionaal niveau, met welzijn, sociaal domein en zorg als aandachtspunt.
De Bruijn werkte eerder als campagnemanager, bestuurssecretaris en woordvoerder van Groenlinks en als senior communicatieadviseur en hoofdredacteur van Regering.nl. Daarvoor werkte hij in de journalistiek als parlementair verslaggever bij de NOS. Hij is voorzitter van het trendteam van Logeion.
DVJ Insights trekt Job Verhoeve aan
DVJ Insights heeft Job Verhoeve aangesteld aan als nieuwe consultant. Verhoeve heeft meer dan 12 jaar ervaring in onderzoek en media. De afgelopen 7 jaar bekleedde hij verschillende rollen gericht op onderzoek bij mediabedrijven als Ad Alliance (RTL), en mediabureaus, waaronder EssenceMediacom.
Michaël van Wissen van Veen van Den Haag naar Rijkswaterstaat
Michaël van Wissen van Veen verlaat na 6,5 jaar de gemeente Den Haag, waar hij werkte als directeur communicatie en citybranding.
Hij stapt over naar Rijkswaterstaat en gaat daar vanaf 1 februari aan de slag gaat als directeur Communicatie om bij te dragen aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland, zoals hij zelf schrijft.
Bryan van Bockxmeer versterkt Yelflow
Yelflow breidt het team uit met Bryan van Bockxmeer, de vierde versterking van Yelflow in 2024. Van Bockxmeer zal werkzaam zijn als senior-consultant marketing automation. In die rol zal hij opdrachtgevers tactisch en operationeel adviseren en begeleiden bij de implementatie van verdere marketing automation.
Eerder werkte Van Bockxmeer voor onder andere Bol.com, Airmiles, a.s.r. en Canal Digitaal.
Communicatieadviesbureau Van Luyken haalt Maud Bolenius binnen
Maud Bolenius is aan de slag gegaan als bij van Luyken. Bolenius rondde onlangs haar studie Communicatie af en gaat werken in de rol van junior communicatieadviseur.