Martijn Been naar Flirt Creativity

De nieuwe head of marketing van het full service reclamebureau was hiervoor 3 jaar lang freelancer en werkte daarvoor bij Wink.

Martijn Been naar Flirt Creativity
Foto: Aleksandra Podhorodecka

Martijn Been, creatief strategisch specialist, start bij reclamebureau Flirt Creativity. Het bureau geeft te kennen dat Been de schakel moet zijn tussen creative art direction en brand strategy. De creatief strateeg werkte hiervoor 3 jaar lang als freelancer op verschillende internationale projecten. Daarvoor was hij werkzaam bij Wink, waar hij samenwerkte met bureaus als W+K, F/Nazca, Vice, Mother en Anomaly. Hij hield zich bezig met merken als Corona, Budweiser, Viacom, Bol.com en Bavaria. 

Als nieuwe head of marketing bij Flirt wordt van Been verwacht dat hij zich richt op de strategische marketingbehoeften van klanten, terwijl hij zich daarnaast bezighoudt met de propositie en positionering van het creatieve bureau zelf. 

Advertentie
advertisement

De cirkel is rond

Head of account bij Flirt, Mariëlle van Schie zegt dat Been het missende puzzelstuk binnen het Flirt-team is: ‘We hebben naast creative en art direction nu ook een ervaren brand marketeer en strateeg aan boord. Van concept en full strategy tot en met productie: we kunnen onze klanten nu over de gehele breedte bedienen. De cirkel is rond.’ Oprichter en ceo van Flirt Creativity Frank Uyt den Bogaard sluit zich daarbij aan: ‘We zijn aan het groeien en op deze manier kunnen we onze huidige en potentiële klanten nog beter bedienen. Soms komen er likeminded mensen op je pad waarvan je weet dat er samen fantastische dingen ontwikkeld gaan worden.’

Flirt Creativity is een full-service creatief bureau met vestigingen in Amersfoort en Amsterdam. 

Lees ook: 




 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie