Mediamanager Monique Pennings verlaat Jumbo na 17 jaar

Monique Pennings maakt haar vertrek als mediamanager bij Jumbo bekend. De afgelopen 3 jaar was zij ook betrokken bij Jumbo Retail Media.

'Ik ga voor mijzelf een nieuwe koers bepalen. Met een gele rugzak vol kennis, unieke ervaringen en onvergetelijke herinneringen.'
Foto: Monique Pennings via LinkedIn

Monique Pennings vertrekt bij Jumbo. Zij lichtte twee weken geleden relaties persoonlijk in en maakte vandaag haar vertrek via een LinkedIn-post wereldkundig. Pennings werkte sinds 2006 bij Jumbo en was verantwoordelijk voor de media-inkoop en marketing partnerships. Zij zag het familiebedrijf in die tijd groeien van 70 naar ruim 700 winkels. 'Ik ben trots dat ik vanuit marketing mee heb kunnen bouwen aan deze klantgerichte succesformule.'

De afgelopen drie jaar was zij nauw betrokken bij de opbouw van het eigen retailnetwerk van Jumbo. Een rol die met name aan exploitantenzijde soms met argusogen werd bekeken. Pennings noemt het retailnetwerk 'een van Jumbo's mooiste strategische initiatieven.'

Pennings in haar terugblik: 'Onlangs heb ik bekend gemaakt dat ik afscheid ga nemen van Jumbo. Ik ga voor mijzelf een nieuwe koers bepalen. Met een gele rugzak vol kennis, unieke ervaringen en onvergetelijke herinneringen... Het was hard werken, maar altijd met een glimlach. Samen kregen we het altijd weer voor elkaar en vierden we de successen.'

Wat Pennings gaat doen is nog onbekend. Ook is nog niet duidelijk door wie zij binnen Jumbo wordt opgevolgd. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie