Sanneke Boesveldt treedt aan als cmo bij datingplatform The Inner Circle

Ze gaat zich buigen over mondiale merkpositionering en marketingstrategie voor het groeiende bedrijf.

Sanneke Boesveldt

The Inner Circle heeft Sanneke Boesveldt als cmo aangesteld . Ze was hiervoor onder meer de marketingbaas bij Vice en Twitter in de Benelux.  Boesveldt komt te werken op het hoofdkantoor in Amsterdam, waar zij het zevenkoppige marketingteam aanstuurt. Ook buigt ze zich over de wereldwijde strategie, inclusief merkontwikkeling, het verhogen van de gebruikservaringen en het opzetten van nieuwe samenwerkingen.

The Inner Circle heeft inmiddels meer dan twee miljoen leden en negentien werknemers in de kantoren in Londen en Amsterdam.

Boesveldt heeft meer dan tien jaar marketingervaring en krijgt bij The Inner Circle een sleutelpositie in het management, stelt David Vermeulen, ceo van The Inner Circle. Hij noemt haar 'de perfecte match' om de marketing te professionaliseren, de betrokkenheid van gebruikers te verhogen en The Inner Circle als wereldwijd datingmerk te positioneren.

Het afgelopen jaar vulde The Inner Circle met het benoemen van een internationale PR Manager en Digitale Communicatie Manager al twee andere rollen binnen het management in.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie