Jochem Wijnands op Marketingtechnology2016: Technologie dicteert, marketing reageert

Een insiders look vanuit Silicon Valley.

Jochem Wijnands is mede-oprichter en CEO van TRVL.com, een peer-to-peer bookingplatform voor reizen. Op grond van de tips van anderen kun je reis plannen, van vlucht tot hotel, van auto tot activiteiten ter plekke. Tipgevers ontvangen hiervoor commissie.

Hij is ook de oprichter van Prss (2012), het eerste softwareplatform speciaal voor het publiceren op mobiele apparaten zoals iPhone en iPad.

In 2014 werd Prss overgenomen door Apple. Wijnands heeft vervolgens anderhalf  jaar bij Apple gewerkt, en is sinds september 2015 CEO van TRVL Media.

Het onderwerp van de keynote van Jochem Wijnands:

Technologie dicteert, marketing reageert. Een insiders look, vanuit Silicon Valley.

Marketingtechnology 2016 is het grootste, jaarlijkse event bomvol tools en technieken voor de  toekomstgerichte marketeer

Andere sprekers op MarketingTechnology2016:  Adam Kelleher (Adam Kelleher, principal datascientist Buzzfeed), Bart Kuppens (vice president marketing Unilever), Freek Bijl (Valtech), Thijs van der Toom (TechportChina), Gerhard van der Bijl (manager marketingtechnology Wehkamp.nl) en Marc Huijbregts (manager Accenture Digital).

Meer weten over di? Bekijk het programma en !

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie