Lidl lanceert spaaractie JungleMini's

Stapelbare jungleknuffels die ook als stressbal kunnen fungeren, moeten de loyaliteit van de Lidl-klant de komende twee maanden verhogen.

JungleMini's
Lidl

Maandag 15 februari start Lidl de spaaractie 'JungleMini’s', een vervolg op de eerdere knuffel-spaaracties Vitamini’s en AquaMini’s. Het gaat ditmaal kubusvormige jungledieren - stapelbaar dus - die volgens Lidl tegelijkertijd geschikt zijn als stressbal voor volwassenen. Lidl: 'Extra handig in deze moeilijke tijden.'

Voor de actie is een 3D tv-commercial ontwikkeld, die zich afspeelt in de Lidl-flat. Dochter Nora wordt - nu haar spaarkaart vol is - in de JungleMini-wereld gezogen, waar ze kennis maakt met alle JungleMini-dieren (bureau: Joe Public in samenwerking met Lukkien). Dit is de commercial:

Spaar nu voor GRATIS JungleMini’s bij Lidl!

Jungle-app

De spaaractie wordt vergezeld van een gratis te downloaden Jungle-App, waar per gespaarde knuffel diverse games en weetjes te unlocken zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie