Overslaan en naar de inhoud gaan

A.s.r. staat op tegen weggooimaatschappij: ‘Het gaat om bewustwording’

In een nieuwe ‘Dit is de tijd van doen-commercial’, wil de verzekeraar consumenten richting duurzaam schadeherstel nudgen.
Gevalletje waterschade
Gevalletje waterschade
© Commercial a.s.r.
Gevalletje waterschade
Gevalletje waterschade
© Commercial a.s.r.

A.s.r. startte deze week de campagne ‘Duurzaam schadeherstel’. De bedoeling daarvan is om klanten bewust te maken van milieuwinst wanneer ze daarvoor kiezen. Dus niet de hele parketvloer vervangen als er maar een paar delen zijn kromgetrokken en ook niet een heel nieuw natuurstenen aanrecht laten komen, maar gewoon de barst repareren. Het lijkt nogal wiedes, maar a.s.r. ziet dat de meeste schade in en om het huis vaak nog wordt hersteld door het hele product te vervangen of te repareren met nieuwe onderdelen. ‘En dat is belastend voor het milieu.’ Dit is de commercial:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in