Prijs Hallo-studenten bij D&AD Student Awards

Roger Matena en Tine Bongaerts van Hallo academie voor toegepaste creativiteit, hebben een commendation en de tweede prijs gewonnen bij de D&AD Students Awards in Londen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Matena kreeg de prijs voor een campagne concept voor Adidas, Bongaerts voor een viral voor Lucky Voice. De Global Student Awards zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen van de D&AD, UK. Dit jaar werden ze op 29 juni uitgereikt.

Studenten van over de hele wereld kunnen kiezen uit 25 briefings om uit te werken. Van deze 25 waren er tien specifieke communicatiebriefings en de overige meer geënt op onder andere brand Identity, grafische vormgeving en fotografie. Het ingezonden werk wordt beoordeeld door een jury met creatieve directeuren van onder meer Mother, TequilaLondon, St. Lukes en WWAV Rapp Collins en de participerende opdrachtgevers.

Dit jaar waren 140 genomineerden geselecteerd uit de 3000 inzendingen uit 37 landen. Roger Matena en Tine Bongaerts zijn de enige Nederlandse studenten die in de prijzen zijn gevallen. Hun werk wordt samen met dat van de anderen gepubliceerd in de D&AD Student Annual.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie