V&D is back: online warenhuis VD.nl woensdag live

De initiatiefnemers: 'We richten ons op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen, hobby’s, gezondheid, wonen en mode.'

vd.nl

V&D is woensdag teruggekeerd als online warenhuis VD.nl. De webwinkel richt zich op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen, hobby’s, gezondheid, wonen, tuin en mode.

De warenhuisketen V&D werd eind 2015 failliet verklaard. De merkrechten van V&D zijn sinds 2016 in handen van de ondernemers Roland Kahn, Jaco Scheffers en Ronald van Zetten (oud-topman HEMA). De verantwoordelijke directeur is Alexander van Slooten.

Advertentie

Vriendschap

De nieuwe webshop opent op de homepage met de tekst: 'Echte vriendschap is... elkaar jaren niet zien, maar als je elkaar dan ziet, is het zoals vanouds.'

V&D heeft de ambitie om een vervolg te geven aan de rijke historie van Vroom & Dreesmann. Op termijn zullen succesvolle merken uit het verleden weer een rol gaan spelen (Liv, Soho, Prijzencircus).

Bron: ANP

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie