Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureaunetwerk Gut opent vestiging in Amsterdam, Natalia Forster aan het roer

De internationale bureaugroep werd in Cannes onder meer bekroond tot Global Agency of the Year.
gut
Het managementteam van GUT, met in het midden Natalia Forster
gut
Het managementteam van GUT, met in het midden Natalia Forster

Het internationale bureaunetwerk Gut heeft een vestiging in Amsterdam geopend. Het is het eerste kantoor van het bureau in Europa, de andere zes zijn gevestigd in Noord- en Zuid-Amerika.

related partner content for mobile comes here

De Amsterdamse uitbreiding volgt kort na de benoeming van GUT tot Independent Network of the Year, Independent Agency of the Year en Global Agency of the Year bij Cannes Lions 2023. Ook sleepte het bureau in Cannes drie Grand Prix Lions in de wacht. Gut Amsterdam opende eerder dit jaar al officieus zijn deuren, maar geeft na de prijzenregen nu het officiële startsein. 

Managementteam

Het managementteam van Gut Amsterdam bestaat uit Natalia Forster (managing director), Guillaume Roukhomovsky en Matteo Gallinelli (creative directors), Bruno Steffen (head of strategy) en Meme Traverso (group account director). Het team brengt veel nationale en internationale ervaring met zich mee; zo werkte Forster bij 180, Wieden+Kennedy en TBWA. Het creatieve duo Gallinelli en Roukhomovsky werkte hiervoor bij 72andSunny.

Forster: 'Amsterdam is een stad die creatief talent aantrekt en omarmt; de ideale plek om de basis voor Gut in Europa te leggen.'

Gut Amsterdam is als benoemd de zevende vestiging van het bureau. Het team van in totaal 480 mensen is naast Amsterdam vertegenwoordigd in Miami, Buenos Aires, São Paulo, Toronto, Mexico City en Los Angeles. Gut werkt voor klanten als Philadelphia Cream Cheese, Tim Hortons en Mercado Libre. In Nederland werkt het bureau voor onder meer Foodora en Kraft-Heinz.

Gut werd in 2018 opgericht door Anselmo Ramos en Gaston Bigio. Eerder richtten zij samen het bureau David op, dat deel uitmaakt van Ogilvy. Het duo is bekend van spraakmakende campagnes, zoals Google Home Of The Whopper voor Burger King en Wiener Stampede voor Heinz.

Op de foto staand v.l.n.r.: Gaston Bigio (co-founder en creative chairman), Anselmo Ramos (co-founder en creative chairman), Matteo Gallinelli (creative director), Meme Traverso (group account director), Guillaume Roukhomovsky (creative director). Zittend v.l.n.r.: Andrea Diquez (global ceo), Natalia Forster (managing director), Bruno Steffan (head of strategy).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in