Overslaan en naar de inhoud gaan

DEPT® en Studio Dumbar/DEPT® grootste Nederlandse winnaar bij de D&AD Awards

Studio Dumbar/DEPT® en DEPT® wonnen vier D&AD Awards. Zij zijn daarmee de succesvolste Nederlandse agency bij de Britse awardshow.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

DEPT® en Studio Dumbar/DEPT® grootste Nederlandse winnaar bij de D&AD Awards

Afgelopen week sleepten Studio Dumbar/DEPT® en DEPT® vier prestigieuze D&AD Awards in de wacht. De digital agency is daarmee de succesvolste Nederlandse agency bij de Britse awardshow voor design en art direction.

De gewonnen awards

Studio Dumbar/DEPT® kreeg een Graphite Pencil in de categorie Branding/Campaign Branding voor het helpen van Utah Jazz met de play-offs van het NBA seizoen. Daarnaast is Studio Dumbar/DEPT® in de categorie Branding/Motion bekroond met een Wood Pencil voor het motion design van de nieuwe merkidentiteit van NextStep22. Ook is een Wood Pencil uitgereikt in Typography/Kinetic voor het werk voor North Sea Jazz waarbij muziek is gecombineerd met typografie en motion design. 

“Dit jaar is echt een topjaar voor Studio Dumbar/DEPT® met al 22 prijzen voor een steeds diverse klantengroep. "We zijn benieuwd wat de rest van het jaar voor ons in petto heeft,” vult Liza Enebeis, creative director van Studio Dumbar/DEPT® aan.

DEPT® won een Wood Pencil in de categorie Product Design/Promotional voor het werk met Audi waarbij we de schoonheid van elektriciteit in de hoofdstad tot leven wekken.

“We zijn mega trots op deze award en iedereen die hieraan heeft meegewerkt. Het was een eer om met Sabine Marcelis samen te werken aan dit bijzondere project waarmee we in de toekomst hopelijk een bijdrage kunnen leveren aan een duurzamer Amsterdam,” zegt Heleen Hidskes, head of strategy brand & advertising bij DEPT®.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in